این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ماسک مو برای موهای سوخته

آنچه در این مقاله می خوانید...

 موهای سوخته شدهدرمان موهای سوختهماسک مو برای موهای سوخته

قیمت ماسک مو برای موهای سوخته رادراین سایت می‌توانید با بهترین قیمت وبا بسته بندی شیک خریداری کنید.

موهای طبیعی هرانسان حدود ۱۰۰ میکرومتر می‌باشد که این میزان بسته به سن وگروه هرنژادمتفاوت است.سختی مو قابل مقایسه با فولاد ضدزنگ می‌باشد،به‌طوریکه اگر تار مو بین دو صفحه صاف وصیقلی قرار داده شود وبا فشار زیاد صفحات قرار بگیرند اثر تارمو روی صفحات باقی می‌ماند بدونی که تار مو پاره شود ویا آسیب ببیند.

هرتار مو وزنی معادل  ۱۰۰گرم را تحمل می‌کند ،این اندازه گیری وسختی موها بخاطر ماده پروتئین کراتینی که در مو وجود دارد‌وهم تشکیل شده از لوسین وآلانین می‌باشد.

با افزایش سن و سبک زندگی افرادو اثرات آب وهوا باعث می‌شود موها وز وشکننده شوند‌‌وهم اینکه استفاده از محصولات ِغیر استاندارد سبب می‌شود موها سوخته به‌نظر برسد.

 موهای سوخته شده

اکثر افراد موهایشان براثر دکلره ورنگ کردن بیش از حد می‌سوزد یا افرادی هم هستند که همیشه از اتو مو استفاده‌می‌کنند که این امر هم باعث می‌شود موها آسیب ببینند.مواقعی که از محصولا شیمیایی و گرمایشی استفاده می‌شود باعث می‌شود پروتئین کراتین مو از بین برود وقتی پروتئین مو کاهش یابد به کوتیکول مو آسیب وارد می‌شودو موها شکننده وخشک می‌شود و با یک رنگ کردن موها می سوزند وموها وز وخشن می‌شود.هنگامی که موها رطوبت وچربی معمولی کاهش یابد دیگر نمی‌تواند درمقابل محصولات شیمیایی تحمل کند همین سبب می‌شود که موها حالت طبیعی خود را از دست بدهند وز وخشک وهم سوخته شوند.

درمان موهای سوخته

ماسک موی سوخته

همه ی افراد دوست دارند که همیشه زیبا دیده شوند وموهای شفاف ودرخشانی داشته باشند.واز اینکه موهای وز و سوخته داشته باشند برایشان عذاب آور است.ولی دیگر نگران نباشید شما با یک خرید ماسک مو برای موهای سوخته همه ی مشکلات  مویتان حل‌می‌شود.

ماسک مو برای موهای سوخته

ماسک مو برای موهای سوخته

این ماسک مو با در نظر گرفتن به آسیب هایی که به مو شده است توانسته با کراتین موجود در این ماسک ،جاگزین کراتین از دست رفته را رفع کند، و هم اینکه با استفاده از ماسک مو برای موهای سوخته سبب می‌شود که موها تقویت بشوند وتارهای مو حالت طبیعی خودشان را بدست بیاورند ودر برابر رنگ ودکلره استحکام داشته باشند.

فاطمه سارونیخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.