این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ماسک موی سولفات فری اصل

ماسک موی سولفات فری اصل امروزه طرفدار زیادی پیدا کرده است .چون مواد تشکیل دهنده این ماسک مو از بهترین موادها وروغن ها و ویتامین هاتشکیل شده است ،وهمچنین فاقد سولفات می باشد. وخوبی این ماسک موی سولفات فری اصل این می باشد که بر پایه گیاهی ساخته شده، که موهای آسیب دیده و کراتینه شده‌

را درمان می کند، و باعث تقویت و درخشش مو  می شود. ترکیبات این ماسک موی سولفات فری اصل روغن آرگان می باشد  که یکی از بهترین روغن ها  در دنیا شناخته شده است .و روغن بعدی  این ماسک مو روغن ماکادمیا هستش خواص این روغن تقویت کننده  می باشد وهم اینکه باعث رشد موها می شود.

و حاوی ویتامینB5  و E که  نقش اصلی  ویتامین ها مغذی کردن فولیکول مو ها می شوند. و تشکیل شده از پروتئین هیدرولیز شده ابریشم وپروتین هیدرولیز شده شیر که باعث  آبرسانی و طراوت مو می شوندو به مو احیا می دهند.

 

روش استفاده از ماسک موی  سولفات فری اصل:

بعد از شامپو  آب اضافه موها را  بگیرید، بهتر هست از شامپو سولفات فری استفاده کنید تا نتیجه زودتر بگیرین ، وسپس به  اندازه کافی از ماسک مو برداشته وبه موها اغشته کنین.وبا کمک شانه  موها را شانه کنید  وبعد از ۲۰ دقیقه ابکشی کنید.

برای سفارش این ماسک موی سولفات فری اصل به این مجموعه تماس بگیرید .این مجموعه توانسته با تولید محصولات گیاهی وطبیعی کمک بزرگی به افراد کند وبا معرفی بهترین محصولات  مشکل خیلی افراد را حل کند‌.بیشترین افراد دراین راه سالنداران  وارایشگران عزیز وبانوان بودند .که بعد از استفاده محصولات  پوست ومو برای هومکرهاشون فیدبک عالی گرفتند .ومشتری دائمی  شدند واین باعث افتخار ما می باشد.

برای سفارش محصولات مواز طریق شبکه های اجتماعی تلگرام و واتساپ هم می توانید درتماس باشید مشاورران عزیز همه روزه پاسخگو می باشند. ودرحال خدمت رسانی  هستند.بهترین ها رابرای شما ارزومندیم ،چون شما لایق بهترین ها هستیند.

 

 

فاطمه سارونیخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *