این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ماسک موی کراتینه برای موهای وز وخشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

ماسک موچیست؟فرق ماسک موها ونرم کننده هافواید استفاده از ماسک مو
ماسک موی کراتینه ۱۰۰۰ میلی گرمی

ماسک موی کراتینه برای موهای وز وخشک را دراین سایت باقیمت مناسب وکیفیت عالی دربسته بندی های متنوع وزیبا عرضه می‌شود ،اگر شما هم مشکل وز یا خشکی مو را دارید پیشنهاد می‌کنم برای یکبار هم که شده ماسک موی کراتینه را امتحان کنید.مادراینجا هستیم که مشکلات پوست وموی شمارا درمان کنیم .

ماسک موچیست؟

ماسک موی کراتینه

حتمادر طول زندگیتان برای یکبار هم که شده از ماسک صورت استفاده کردید همانطورکه ماسک صورت برای تغذیه وآبرسانی و طراوت به پوست شما نیاز است، ماسک مونیز به روش مشابه ای برای تقویت وترمیم واحیا به سلامت موها‌بکارمی‌رود. ماسک موها برای آبرسانی ونرم کنندگی موهاوطروات موها شناخته شده اند.

فرق ماسک موها ونرم کننده ها

ماسک موها برعکس نرم کننده ها غلظت بیشتری دارند وتاچند ساعت هم بر روی موها می‌مانند بدونی که به تارهای مو آسیب برسانند وهمچنین استفاده در دراز مدت باعث تقویت مو می شوند .ولی نرم کننده‌های فوری که فقط برای چند دقیقه روی موها می‌ماند وباید زود هم شسته شوند، واستفاده بیش از حد تارهای مو را ظعیف می کند باعث وز مو می‌شود وایجاد موخوره وریزش می شود‌،این مشکلات برمیگرده به مواد شیمیایی که داخل نرم کننده ها بکار رفته است‌.

فواید استفاده از ماسک مو

استفاده از ماسک مو فواید زیادی داردکه شامل درخشش مو،تقویت مو،ابرسانی مو،درمان موهای وز وخشک می‌شود ،وموهایی که به شدت خشک وز شده است با استفاده از ماسک موی کراتینه به خوبی درمان می‌شود ،با از بین رفتن کراتین مو ،موها خشک ووز می‌شود برای درمان این مشکل استفاده از ماسک مو است.

اگر ماسک مویی خریداری کرده اید ،درمرحله اول بدنبال محصولاتی باشید که برپایه گیاهی ساخته شده باشد وهمچنین حاوی موادطبیعی مانند روغن های باکیفیت ،عصاره گیاهان وبدون مواد شیمیایی باشد .که ماسک موی کراتینه برای موهای وز وخشک شامل این موارد است وبدون مواد شیمیایی ساخته شده است .

ماسک موی کراتینه

در این مجموعه انواع محصولات پوست وموارائه می‌شود ،برای اگاهی بیشتر با مشاورین درارتباط باشید.همکاری با کلینیک ها وسالن های زیبایی پوست ومو، بنا به درخواست شما محصولات دربسته بندی های از ۵۰ تا ۱۰۰۰ گرمی پذیرفته می‌شود ،فروش هم به صورت تک وعمده انجام می‌شود.

فاطمه سارونیخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *