این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ماسک موی کراتینه برای موهای وز

آنچه در این مقاله می خوانید...

ماسک موی کراتینهکراتین ومواد ضدوز مو درماسک مو
ماسک موی کراتینه

قیمت ماسک موی کراتینه برای موهای وز شده را دراین سایت با قیمت ارزان خریداری کنید.

موهای زیبا ودرخشان در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد،وبا یک آرایش ساده زیبای شخص باموهای خوش‌حالت چند برابر می‌شود،یکی ار عوامل زیبایی و ودرخشش در تارهای مو پروتین کراتین می‌باشد ،که این پروتئین کراتین در ناخن ها وتارهای مو  وحتی در لایه های پوستی وجود دارد، وقتی کراتین مو کم شود موها وز وخشک می‌شود وافراد برای اینکه این کراتین را به تارهای مو برگردانند ،سراغ سالن های ارایشی مو می‌روند که امروزه بازار داغی پیدا کرده است.

 

ولی ماده کراتینه که در سالن های ارایشی  انجام می‌شود،شیمیایی هست باعث ریزش مو می‌شود وهم اینکه باعث ظعیف شدن تارهای مو می‌شود.

ماسک موی کراتینه

ماسک موی کراتینه

ولی شما با خرید یک ماسک موی کراتینه برای موهای وز دیگر نیاز به این همه هزینه ندارید ،شما با کمک این ماسک مو کراتینه می‌توانید داخل منزل موهایتان را تقویت کنیدو یک درمان شیک می‌باشد وبدون عوارض موهای شما خوش حالت و نرم می شود.

کراتین ومواد ضدوز مو درماسک مو

این ماسک مو از انواع پروتیئن هیدرولیزشد گندم وسویا وپروتیئین ابریشم وکراتین تشکیل شده است ،پروتیئن ها قدرت نفوز پزیری خیلی قوی دارندبرای همین سریع جذب می‌شوند و وز مو را درمان می‌کنند. وباعث تغذیه می شوند وهم اینکه تارهای آسیب دیده موها را درمان وترمیم می‌کنند.

 

درماسک موی کراتینه غیراز پروتئین ها موادهای دیگری هم فرموله شده‌اند که برای تغذیه وتقویت مو نیاز است،که این ترکیبات‌شامل ویتامین EوAمی‌باشد وروغن آرگان ونارگیل وجوجوبا وماکادمیا که این روغن  برای درمان موهای وز نقش بسزایی دارند.وحاوی عصاره جلبک و رزماری می باشد.

طرز استفاده از ماسک موی کراتینه برای موهای وز شده به این روش می‌باشد ماسک مو را بعد از شامپو روی موهای مرطوب به مدت ۲۰ تا ۳۰دقیقه بزارید ،سپس می توانید با آب ولرم بشورید ،دراخر هم ساقه‌ی موهایتان را با آب سردآبکشی کنید .

برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ومتخصصان این مجموعه تماس بگیرید.

فاطمه سارونیخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *