این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سرم دورچشم طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص سرم دورچشم طبیعیسرم دورچشم فاقد رنگ واسانس
سرم دورچشم

سرم دورچشم طبیعی  یکی از محصولاتی می‌باشد که به صورت ارگانیک وگیاهی تولیدشده است وفوق العاده عالی می باشد وباقیمت مناسب می توانیداین سرم دورچشم را تهیه کنید.

باافزایش سن کلاژن دورچشم کاهش می یابد وگاهی هم افراد بخاطر درست مراقبت نکردن از پوست خود دچار مشکلاتی می شوندکه زیبایی خودرا از دست می دهند. بخصوص پوست دور چشم مراقبت های بیشتری نیاز دارد .پس برای اینکه دچار چین وچروک وسیاهی وگودی دورچشم نشوید باید از محصولات مراقبتی دورچشم استفاده کنید تاهمیشه پوستی صاف وبدون مشکل داشته باشید.

خواص سرم دورچشم طبیعی

این سرم دورچشم  طبیعی بخاطر ارگانیک بودن هیچ ضرری به پوست ندارد واز افتادگی وپف زیر چشم جلوگیری می‌کند وچین وچروک را درمان می‌کند وافرادی که دورچشم سیاهی دارند را روشن می‌کند وبخاطر اکتیو های قوی که دارد باعث جوانسازی پوست می‌شود .وبا کل خواص دیگر که شما بعد از استفاده کردن این محصول مشاهده می‌کنید که چقدر پوست شما جوان شده است.

 

 

امروزه افراد برای اینکه هزینه نکنند از مراقبت های خانگی مانند ماسک های میوه ای و یا از چای سبز استفاده می کنند .ولی این موارد هیچ وقت جای اون سرم وکرم دورچشمی که با کلی ویتامین وعصاره وروغن های کلاژن ساز تولید شده را نمی‌گیرد.مراقبت های خانگی که شما انجام می دهید که شامل خیار وسیب زمینی ویا چای سبز می باشد برای همان لحظه که طراوت می دهد خوب هست چون بعد از چند ساعت اون طراوت ازبین می رود.چون اون ماده روی پوست فقط تاثیر گزاشته است به لایه پوستی هیچ وقت نفوز نکرده هست.چون هرمیو‌ه ای انقدر قوی نیست که به لایه های پوست هم نفوز کند

سرم دورچشم فاقد رنگ واسانس

سرم دورچشم گیاهی

سرم دور چشم طبیعی که دراین مجموعه مشاهده می‌کنید صدرصد گیاهی می‌باشد وهم اینکه بدون اسانس ورنگ ونگهدارنده  تولید شده است ‌.چون محصولاتی که  حاوی اسانس ورنگ ونگهدارنده باشد به پوست اسیب می‌رسانند چون دور چشم یکی از حساسترین قسمت از پوست صورت می باشد پس موقع خرید محصولات دور چشم حتما به این نکات توجه کنید‌.

سرم دورچشم طبیعی حاوی هیالورونیک وکلاژن وپروتئین می‌باشد که این اکتیوها برای پوست فوق العاده عالی می باشند یعنی قسمت اصلی کلاژن سازی وجوانسازی پوست را این اکتیو ها انجام می‌دهند و همچنین حاوی عصاره چای سبز و گل همیشه بهار می‌باشد که این عصاره ها باعث روشن شدن پوست می‌شوند.وحاوی ویتامینcوEکه این ویتامین نقش بسزایی در بازسازی وطراوت پوست دارند.

برای سفارش این محصول فوق‌العاده عالی با مشاورین تماس بگیرید یا از طریق شبکه‌های مجازی درارتباط باشید.

فاطمه سارونیخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *