این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ماسک موی حالت دهنده

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی ماسک موی حالت دهندهطرز استفاده از ماسک موی حالت دهنده

ماسک موی حالت دهنده را همه‌ی افراد  خانم ها واقایان می‌‌توانند استفاده کنند. اگر شما هم یکی از طرفداران این ماسک موی‌می‌باشید می‌توانید با‌قیمت مناسب ازهمین سایت خریداری کنید.

ویژگی ماسک موی حالت دهنده

این ماسک مو برای اون دسته‌از افراد که موهایی وزی دارند و همچنین افرادی که موهای پرپشتی دارند وحجم موها زیاد هستش باید ازاین  ماسک موی استفاده کنند تا موهارا یه حالت جذاب بدهد.تا از بهم‌ریختگی موها کاسته‌شود.

طرز استفاده از ماسک موی حالت دهنده

ماسک موی‌حالت دهنده

این ماسک مو هم مانند ماسک موهای دیگر داخل حمام استفاده می‌شود یعنی اول موها را با آب وشامپو بشویید و سپس آب اضافه موها را با حوله بگیرید واندازه کمی از ماسک مو را برداشته به موها آغشته کنید وبعد از ۲۰ دقیقه استراحت موهارا آبکشی کنید.

خواص  ماسک موی حالت دهنده

این ماسک مو باعث می‌شود که موها بهتر شانه شوند،واز گره خوردن جلوگیری می‌کند ،موهای وز را درمان می‌کند وهم اینکه موهایی که پرحجم هستند وپرپشت ان ها را یک حالت زیبا می‌دهد .و هم اینکه با استفاده از این ماسک مو یک درخشش وبراقیت خاصی به موها می‌دهد.

ترکیبات ماسک موی حالت دهنده :

ترکیبات این ماسک مو از روغن های سبک و پرخواص تشکیل شده است مانند روغن آرگان و روغن جوجوبا که هم پرخواص هستند وهم اینکه ویژگی های دیگر این روغن‌ها موهای آسیب دیده را درمان می‌کنند.و هم تشکیل شده از ویتامین ها وعصاره ها می‌باشد .

فاطمه سارونیخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *