این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ماسک موی کراتینه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تعریف ماسک موی کراتینهمواد تشکیل دهنده‌ماسک موی کراتینهماسک موی کراتینه مناسب چه موهایی هست؟

قیمت ماسک موی کراتینه و خواصش را دراین صفحه آشنا شوید و همچنین طرز استفاده از ماسک موی کراتینه دراین مقاله دنبال کنید.

دربحث زیبایی مو بیشترین توجه به  ساقه و شکل مو‌می‌باشد ،مو از سلول های‌کراتینی تشکیل شده است که با هم متصل شدن کورتکس مو ایجاد می‌شود،کورتکس مو از ۵و۱۰لایه سلولی تشکیل شده‌ است که بیشترین حجم مو را کورتکس مو ایجاد می‌کند.

سلول‌های کوتیکول در سطحی ترین قسمت مو قرار گرفته می‌گیرند هنگامی که افراد از محصولات شیمیایی استفاده می‌کنند باعث میشود که کوتیکول مو آسیب ببیند .هنگامی که کوتیکول مو آسیب ببیندموها زبرو خشک می‌شوند.ودرنتیجه موها درهمدیگر گیر کرده وبهم می‌چسبد.

ماده دیگر مو پروتئین کراتین می‌باشد ۸۵ درصد را کراتین تشکیل می‌دهد که مهمترین ماده بین اجزا مو می‌باشد کراتین مو ترکیب بسیار پیچیده‌ای می‌باشد .کراتین مو اسید امینه هایی شامل آلانین ،لوسین،پرولین،سرین،والین،لیزین وغیره…می‌باشد.

لازم به‌ذکر است با افزایش سن پروتئین کراتین کاهش می‌یابد وحتی استفاده از موادهای شیمیایی مانند رنگ گردن مو ودکلره کردن و شامپوهای سولفات دار کراتین مو را ازبین می‌برند.

برای اینکه موهایتان همیشه سالم ودرخشان باقی بماند باید اول از همه به تغذیه توجه کرد ،غذاهایی که دارای پروتئین هستند شامل گوشت ،مرغ،ماهی، تخم مرغ استفاده کرد.

بعد از تغذیه از محصولات گیاهی مانند شامپو های بدون سولفات یا گیاهی  استفاده کنید از سشوار و اتو کمتر استفاده کنید تا دچار ریزش مو درآینده نشوید .وهمچنین از نرم کننده هایی که حاوی  سهنترنیوم کلراید هست به هیچ عنوان مصرف نکنید چون موها را به شدت خشک وایجاد ریزش مو می‌کند. و افرادی که موهایشان را همیشه رنگ ودکلره می‌کنند می توانند از ماسک موی رنگی استفاده کنند چون این ماسک مو برای تثبیت کنندگی مو مناسب می باشد.حالا بنا برهردلیلی موها خشک وخشن شد وکراتین طبیعی خود را از دست دادند پیشنهاد ما به شما ماسک موی کراتینه می‌باشد .

تعریف ماسک موی کراتینه

ماسک موی کراتینه

ماسک موی کراتینه مورا تغذیه می‌کند ،آب وچربی طبیعی مورد نیاز را به‌موها تزریق می‌کند وبا اولین مصرف خشکی و وز شدن را کاهش می‌یابد.وهمچنین باعث تغذیه پوست ومو می‌شود.

محیطی سالم برای رشد مو ایجاد می‌کند بدون اینکه اثر چربی به جای‌بگزارد ،ترمیم کننده وتقویت کننده مو می‌باشد وحتی موهای آسیب دیده را به خوبی درمان می‌کند.

باحفظ وتقویت موها وفولیکول های موجود در مو کمک می‌کند واز ریزش مو جلوگیری می‌کند، وهمچنین سبب لطافت مو به طور موثری از شکنکدگی در انتهای مو می کاهد.

مواد تشکیل دهنده‌ماسک موی کراتینه

ماسک موی کراتینه سرشار از کراتین هیدرولیز‌شده  می‌باشد و حاوی رتینول وبیوتین هستش ودارای ویتامین B5وB3و ویتامینC  وهمچنین تشکیل شده از روغن شی‌باتر و روغن آرگان وفاقد مواد مضر شیمیایی است. این موادها به تعادل تغذیه طبیعی مو کمک می‌کند .

ماسک موی کراتینه مناسب چه موهایی هست؟

برای موهایی که موج‌دار که تمایل به وز شدن دارند این ماسک مو توصیه می‌شود چون به شدت مرطوب کننده هستش.وهمچنین برای موهای نازک ماسک مویی که حاوی پروتیین کراتین باشد مناسب می‌باشد .

به جای اینکه هزینه زیادی برای رفتن به سالن های آرایشی داشته باشید می توانید ازاین ماسک مو در منزل استفاده کنید .طرز استفاده هم به این صورت است که داخل حمام بعد از شامپو، روی موهای مرطوب به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بگذارید وسپس با آب آبکشی کنید .برای مشاوره بهتر وثبت سفارش با مشاورین تماس بگیرید.

فاطمه سارونیخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *