این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ماسک موی فری سولفات

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات وخواص ماسک موی فری سولفاتقیمت ماسک موی فری سولفات

ماسک موی فری‌سولفات یکی از ماسک موهایی هست که برپایه گیاهی ساخته شده است واگر شما هم به دنبال محصولات گیاهی هستید .دراین سایت قیمت ماسک موی فری سولفات با کیفیت عالی وقیمت مناسب خدمت هموطنان ارائه می‌دهد‌.

مردم بخاطری مشغله زیادوکمبود وقت‌در زندگی باعث شده کمتر داخل بازارها بچرخند  تامحصول مورد نظر خودراانتخاب کنند.ولی باپیشرفت تکنولوژی کمک بزرگی برای مردم شده است تا خریدهایشان را به صورت انلاین واینترنتی انجام‌بدهند.که کارکنان این سایت هم برای راحتی افراد سفارش‌ها را به صورت انلاین انجام می‌دهند .وتوانسته اند تا به امروز همه ی خرید ها را چه به صورت عمده وتک درکمترین زمان دست  مشتری هابرسانند.شما هم اگر می خواهید ماسک موی فری سولفات را سفارش بدهید می‌توانید به این مجموعه تماس بگیرید.

ماسک موی فری سولفات مناسب همه ی سنین می‌باشد وهیج عوارضی ندارد،چون ۹۰درصد با مواد گیاهی وطبیعی تشکیل شده است‌.

چه عواملی باعث نابودی مو وریزش‌می‌شود؟

بزرگترین اشتباهی که بیشترافراد انجام می‌دهند، بعد از شستن موها به خوبی موها را خشک نمی‌کنند با همان موهای نمدار به رختخواب می‌روند وسر را روی بالشت میزارند که موقع حرکت دادن سر باعث شکسته شدن مو می‌شود وایجاد موخوره و وز شدن مو می‌شود. حتما موهایتان را خشک کنید چون محل مناسب‌برای رشد باکتری ومیکروب‌ها هست. برای اینکه این موارد پیش نیاد حتما هرهفته یکبار روی‌بالشتی خودرا بشویید.

وهمچنین افرادی که موهایشان را باکش وگیره محکم می‌بندند،باعث شکسته شدن مو می‌شود.حتما موقع خواب موهارا ببافین تا موها بهم ریخته نشوند تا همیشه شفاف درخشان بمانند.

وهمچنین افرادی هم هستند که موهای خیس را با شانه، خیلی خشن شانه میزنند که این هم باعث موخوره وریزش مو می‌شود، اول اینکه اگر موهایتان اغشته به ماسک مو یا حتی خیس باشدسعی کنیدبا شانه چوبی درشت استفاده کنید وخیلی ارام شانه بزنید.

عوامل رشد سریع مو:

برای اینکه موهایتان خیلی سریع رشد کند سعی کنید همیشه موهایتان را تمیز‌نگه دارید،ماهی یکبار روغن تراپی کنید،از شامپو های گیاهی که عصاره رزماری دارد استفاده کنید واز ماسک موهایی که حاوی رزماری وسبوس باشد استفاده کنید که ماسک موی سولفات فری حاوی این‌موارد هست، وتغذیه سالم داشته باشید ،مثلا از تخم مرغ ،گوشت ،عدس انجیر، استفاده کنید.واز حنا وسدر استفاده کنید‌. موهایتان را با شانه چوبی شانه بزنید.

ترکیبات وخواص ماسک موی فری سولفات

ماسک موی فری سولفات

 

 

ماسک موی فری سولفات گیاهی می‌باشد وهیچ ماده ی شیمیاییی بکار نرفته است حاوی پروتین هیدرولیز شده گندم است ‌وهمچنین تشکیل شده از روغن شی باتر وآرگان که این روغن ها موها را عمقی آبرسانی وتقویت می‌کنند وحاوی عصاره رزماری وسبوس برنج هست که این عصاره ها برای رشد مو خیلی مفید هستند.

قیمت ماسک موی فری سولفات

اگر شما به عنوان همکار میخواهید با این مجموعه کار کنید می‌توانید مستقیم از خود تولید کننده این ماسک مو را خریداری کنید با قیمت مناسب به صورت عمده‌تهیه کنید .واگر برای مصارف شخصی خودتان میخواهید تهیه کنید به صورت تک میتوانید باقیمت مناسب ومقرون بصرفه این ماسک مو را سفارش بدهید.

 

 

 

فاطمه سارونیخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *