این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ماسک موی کراتینه برای موهای کراتینه شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراقبت های موهای کراتینه شدهماسک موی کراتینه چیست؟خواص ماسک موبرای موهای کراتینه شده

ماسک موی کراتینه برای موهای کراتینه شده را فقط از این سایت سفارش بگیریدزیرا صدرصد گیاهی و برپایه طبیعی ساخته شده است.

بعضی‌از افراد موهای لخت وصاف را خیلی دوست دارند بیشتر هم درخانم ها رایج هست .وبرای اینکه به ارزوی خود برسند به آرایشگاه ها مراجعه می‌کنند تا موهایشان را با کمک کراتینه صاف ولخت کنند.هنگامی که موها صاف ویکدست می‌شود حس خیلی خوبی به شخص می دهد،غافل از این که این صاف بودن وکراتینه کردن فقط برای یک ماه باقی می ماند.بعد از این یک ماه موها به شدت خشک و وز می‌شود،وهم اینکه باعث ریزش مومی‌شود،چون مواد کراتینه ترکیبی از چنددرصد ماده‌ای بنام فرمالدئید باخودش دارد.این ماده شیمیایی هست،وخیلی هم برای پوست ومو مضراست.در کشورهای اروپایی منع شده است.

تا می توانید موهایتان را کراتینه نکنید‌،واگر هم کراتینه کردین ،حتما از موهایتان مراقبت کنید تا دچار ریزش شدید و خشکی بیش از حد مو نشوید.

مراقبت های موهای کراتینه شده

وقتی موها کراتینه می‌‌شود موها حساس می‌شوند باید از شامپوی سولفات فری استفاده کنید،ازسشوار وواتو کمتر استفاده کنید.ماهی یکبار روغن تراپی کنید،وهمچنین‌از ماسک موی کراتینه برای موهای کراتینه شده استفاده شود.

ماسک موی کراتینه چیست؟

ماسک موی کراتینه

ماسک موی کراتینه ترکیبی از پروتئین هیدرولیز شده کراتین هست وحاوی ویتامین B6وB5 وE که این ویتامین ها در رشدوترمیم بافت مو نقش‌بسزایی دارند،وهمچنین حاوی روعن آواکادو وروغن آرگان که از بهترین روغن های جهان شناخته شده اند دراین ماسک مو بکار رفته است وحاوی‌عصاره گل همیشه بهار ورزماری‌می‌باشد، که افرادی موهایشان را کراتینه کردند از این ماسک مو میتوانند استفاده کنند تا موهایشان وز وضعیف نشود .

خواص ماسک موبرای موهای کراتینه شده

ماسک موی کراتینه

این ماسک موی‌کراتینه از ریزش مو جلوگیری می‌کند، باعث تقویت مو می‌شود ،وهمچنین موهای آسیب دیده را به خوبی درمان می‌کند.وافرادی که موهایشان را کراتینه کردند بهترین گزینه برای موهایشان هست ،می‌توانند این ماسک مو را از این سایت ،باقیمت مناسب وکیفیت عالی به صورت انلاین سفارش‌بگیرند.

فاطمه سارونیخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *