این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ماسک مو برای موهای خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات ماسک موی خشکدرمان موهای خشک و آسیب دیده
ماسک موی کراتینه

قیمت ماسک مو برای موهای خشک و آسیب دیده را از این سایت سفارش بدهید.این سایت انواع ماسک موها وکرم های درمانی را ارائه می‌دهد ودربسته بندی های شیک عرضه می‌کند.

ایا شما هم از ان دسته از افراد هستیند که هر ماه موهایتان را رنگ می‌کنید؟ ایا می‌دانستید که با هربار رنگ کردن به موها چه مشکلاتی به وجود می اید؟.برای پاسخ این سوال ها با ما همراه باشید.

افرادی که موهایشان را بیش از حد رنگ می کنند بعد از چندبار رنگ کردن متوجه می‌شوند که موها دارن می شکنند ودربین موها ، موهای ریز وکوچولو پیداست که این

امر بر اثر رنگ کردن اتفاق می افتد.موها براثر رنگ و دکلره و لوازم گرمایشی اسیب می‌بیند هنگامی که فولیکول مو اسیب ببیند موها خشک‌و وز می شودوقتی که تارهای مو خشک شود موها لطافت و درخشش خودشان را از دست می دهند.

ولی دیگر نگران این مشکل نباشید ما شمارا با محصولی آشنا می کنیم که خوراک موهای اسیب دیده می باشد .ماسک مو برای موهای خشک یک معجزه گر عالی برای موهای خشک وآسیب دیده می‌باشد که موهای خشک و وز را به خوبی درمان می‌کند.

ترکیبات ماسک موی خشک

قیمت ماسک موی خشک

ترکیبات اصلی این ماسک مو روغن نارگیل و روغن کرچک هستش که برای درمان موهای خشک نقش بسزایی دارند ، روغن نارگیل یکی از پرخواصترین روغن ها برای پوست ومو به حساب می اید وبهترین نرم کننده ودرخشان کننده می‌باشد.چون این ماده به خاطر اسید چربی که دارد به راحتی جذب پوست ومو می شودو در رشد و ضخیم شدن به تارهای مو کمک بزرگی می‌کند.

روغن کرچک از زمان های قدیم برای درمان ریزش و پرپشت شدن موها همیشه استقبال می‌شد وامروزه هم در بیشتر محصولات ارایشی وبهداشتی استفاده می‌شود.

درمان موهای خشک و آسیب دیده

برای درمان موهای خشک واسیب دیده از ماسک موی خشک استفاده کنید تا همیشه موهای سالم ودرخشانی داشته باشید چون گیاهی هستش و با فرمولاسیون تخصصی ساخته شده.واز ترکیب چند عصاره گیاهی تشکیل شده است.

برای سفارش می توانید با مشاورین در ارتباط باشید.

فاطمه سارونیخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *