این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ماسک موی ترمیم کننده وتقویت کننده

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص ماسک موی ترمیم کننده وتقویت کننده مومواد تشکیل دهنده ماسک موی ترمیم کننده

امروزه افرادزیادی هستن که به زیبای موی خود اهمیت زیادی می دهند.وبیشترین افراد خانم ها هستند، چون تنوع ورنگ کردن  موهاشون را دوست دارند.وبه خاطر زیبایی موهاشون دست به هرکاری می زنند.ازجمله کراتین کردن ،دکلره ورنگ کردن با مواد شیمیایی ،همه ی این موارد آسیب جدی به مو می زنند،واین باعث می شود موها به مرور زمان خشک وشکننده  شود وحالت طبیعی خودشو از دست بدهد.وحتی دچار ریزش مو وضعیف شدن ساق مو می شود،برای اینکه  موهای شما دچار این مشکلات نشودنیاز به یه ماسک موی ترمیم کننده و تقویت کننده هستش که موها به حالت طبیعی خود برگردد.

خواص ماسک موی ترمیم کننده وتقویت کننده مو

ماسک موی ترمیم کننده به موها درخشش وزیبایی می بخشد،موهاراتقویت کرده وباعث آبرسانی مو شده.ومناسب برای موهای کراتینه ورنگ شده.وجلوگیری از سوزاندن مو در برابر حررات (سشوار واتو)،درمان موهای وز شده وموخوره شده . ماسک موی ترمیم کننده و تقویت کننده  باعث حجم دهی مو می شود و  باعث ضخیم شدن هم می شود.

مواد تشکیل دهنده ماسک موی ترمیم کننده

ماسک موی ترمیم کننده وتقویت کننده از مواد مرغوب وگیاهی تولید شده وفاقد پاربن هستش.واز روغن های با کیفیت  روغن ارگان وروغن بادام تلخ وروغن فندوق و روغن خرگوشوک تولید شده  است. که همه ی این روغن ها در رشد مو و تقویت مونقش بسزایی دارند.و ویتامین Eموجود در این ماسک که به داخل کوتیکول مو نفوذ کرده و باعث تقویت مو می شود، وهمچنین  روغن هیدرولیز شده پروتئین گندم که یکی از مواد هایی هست که داخل ماسک موی ترمیم کننده بکار رفته  که باعث رشد وافزایش مو می شود و همچنین شوره سر وخارش سر را هم درمان می کند.و ماده دیگری که داخل این ماسک بکار رفته دکسپانتنول هستش  که یکی از بهترین ویتامین ها هستش که نیاز مو را برطرف کرده و حس ابریشمی به مو می دهد. برای سفارش و یه خرید عالی به مشاورین این سایت درتماس باشید .

فاطمه سارونیخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *