این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ماسک موی کراتینه‌_درمان موهای وز و خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

کراتینه موماسک موی کراتینهسفارش گیری

امروزه استفاده از ماسک مو   خیلی طرفدار پیدا‌ کرده‌ و روتین‌ افراد‌ شده است.برای اینکه موی طبیعی ‌داشته‌ باشیم‌ وهزینه‌ های‌ سنگین برای لخت کردن‌  مو ندهیم. پیشنهاد می کنم از ماسک موهای  کراتینه طبیعی  وگیاهی استفاده کنید.

چون صدرصد گیاهی هستش وهیچ ماده شیمیایی بکار نرفته‌ وهم اینکه از بهترین روغن ها تشکیل شده است.

کراتینه مو

کراتینه کردن مو داخل سالن های ارایشی انجام می شود.بانوان برای اینکه موهای صاف و لختی داشته باشند موهاشون را کراتینه می‌کنند غافل از اینکه خود مواد کراتینه ترکیبی از یک مواد شیمیایی است.که سرطان زا هستش.‌

برای اینکه موهای صاف وبدون وزی داشته باشید بهتره از ماسک موی کراتینه استفاده کنید تا همیشه موهای سالم و درخشانی داشته باشید.

ماسک موی کراتینه


ماسک موی کراتینه  درمان موهای وز وخشک هست‌و هم اینکه ابرسان عالی و حجم دهنده مو های نازک می باشد. چون مواد تشکیل دهنده این ماسک مو ویتامین ها و روغن ها هستن. وهم اینکه تشکیل شده از پروتئین هیدرولیز شده ابریشم و پروتیین هیدرولیز شده گندم و کراتین  می باشد، که به تارهای مو احیا می بخشند وباعث تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده  می شود.

ناگفته نماند تنها مجموعه ای هستش که با کمک‌باتجربه ترین افراد‌ توانسته بهترین وبرترین ماسک موی کراتینه را تولید کند با تخصصی ترین فرمولاسیون ها به کار رفته یک ماسک موی تخصصی تولید کند تا نیاز مردم جامعه خود را رفع کند.

چون این ماسک موی کراتینه  گیاهی هستش موهای وز وخشک را به خوبی درمان می کند وحالت ابریشمی به مو می‌دهد.دیگر با این ماسک‌مو‌ نیاز به کراینه کردن نیست .

سفارش گیری

برای سفارش این محصول پرکاربرد می توانین‌ باشماره ای که درزیر این صفحه درج شده است‌.تماس بگیرید مشاورین عزیز همه ساعت پاسخگو هستند .

یا با شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید، تا از محصولات بیشتر پوست ومو دیدن بفرمایند.

فاطمه سارونیخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *