این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین ماسک مو برای موهای سوخته

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت نازک شدن مودرمان‌موهای‌نازک‌وسوخته‌‌شدهروغن‌تراپی‌ برای موهای سوخته‌موهای سوخته و وز شده

بهترین ماسک موبرای موهای سوخته ماسک مویی‌هستش‌ که بتواند‌موهای آسیب دیده رادرمان کند که‌مادراین مجموعه شمارا‌با‌خواص وعملکرد‌این‌محصول بی‌نظیر‌آشنا می‌کنیم.این ماسک مو از بهترین ماسک های روز دنیا می باشد که خواص ترمیم کنندگی  رادارد.وهمچنین موهای وز وموخوره را درمان می‌کند. این محصول ازانواع پروتئین های‌هیدرولیز‌شده گندم‌وشیر‌وابریشم وکراتین تشکیل شده است‌.که کارشون ترمیم‌کنندگی می‌باشد وهمچنین تارهای مو را تقویت می‌کنند.وهم از روغن های باکیفیت ازجمله روغن فندوق ،اواکادو‌ وبادام تلخ تشکیل شده است .که این روغن هاضمن افزایش استحکام مو ،ساختار موها راهم از داخل باز سازی کرده وحالت ‌ابریشمی ‌به‌مو‌می‌دهند،و حاوی ‌ویتامین‌های‌B6وB5  و ویتامین E می باشد، این ویتامین ها به خوبی به لایه های مو نفوز کرده وباعث آبرسانی ومحافظت تارهای مو می شوند. وهمچنین از نازک شدن مو جلوگیری می کنند.

علت نازک شدن مو

علت نازک شدن مو رنگ های شیمیایی ودکلره‌ واتو،بابلیس‌ وسشوار بیش از حد می باشد وهمچنین کراتینه کردن مو باعث نازک شدن مو می‌شود.وکمبود پروتیین‌ هادربدن و هم چنین کم خونی هم باعث نازک شدن مو می‌شوند‌وهم باعث‌ ریزش‌مو‌‌.

درمان‌موهای‌نازک‌وسوخته‌‌شده

 

موها از چند لایه وصدها هزار سلول تشکیل شده است، که‌برای‌سلامت‌ وزیبایی ماندن احتیاج به مراقبت دارند.برای رفع نازکی مو در مرحله اول مشکلات داخلی باید درمان شوند ‌مانند کم خونی و کمبود پروتئین ها .

غذاهای پروتئین دار مانند تخم مرغ ،گوشت واستفاده ازعدس و ویتامین ها باعث تقویت مو می شوند.

واستفاده از اتو مو و سشوار را به حداقل برسانید. تا از اسیب ها جلوگیری شود.وهمچنین رنگ و دکلره های شیمیایی باعث می شود موها وز وسوخته شوند.‌برای اینکه درمان شوند از ماسک موی‌ها استفاده کنید و درکنار ماسک مو از روغن تراپی‌ هم می توانید انجام بدهید که زودتر به نتیجه دلخواه برسید‌.که این امر باعث می‌شود‌موها‌ درمان‌شوند‌و حالت ابریشمی شود.

روغن‌تراپی‌ برای موهای سوخته‌

 

ترکیب روغن رزماری و روغن مورد  برای ضخامت و آبرسانی مو عالی هستند.دوساعت قبل از حمام مقداری از این روغن ها را گرم کنید وبه روی کف سرتون بریزید و خوب ماساژ دهید.وسپس با شامپو سولفات فری بشورید.ماهی یکبار می توانید انجام بدهید.

موهای سوخته و وز شده

علت اصلی موهای اسیب دیده و سوخته استفاده بیش از حد رنگ  ودکلره وشامپوهای حاوی سولفات  می‌باشد.وهچنین کراتینه‌ کردن، چون کراتین ها چند درصدی فرمالئید دارند که این ماده باعث می‌شود به تارهای مو آسیب بزند ،وموها وز و سوخته شوند.

برای اینکه همیشه موهای سالم و درخشانی داشته باشید و موهای اسیب دیده شما درمان شود ،از ماسک مو  که بهترین ماسک موبرای موهای سوخته می باشد استفاده کنید با دوبار استفاده ۷۰درصد از مشکل موهاتون رفع می‌شود.چون صدرصد گیاهی وارگانیک هستش.با تماس با این مجموعه  می توانین بهترین ماسک مو را خریداری کنید.مشاوران همه ساعت های کاری پاسخگو می‌ باشند.

 

فاطمه سارونیخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

این مجموعه  شما را به خرید بهترین محصولات لوازم‌ ارایشی دستساز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *